«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

این نامت را خیلی دوست دارم:
«شهید...»
کاش صفت پیشین نامم بشود
کاش این نامت؛ قبل نامم جا خوش کند
یا شهید!
[کپی بلامانع]

آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۱۴:۲۸ - فاطمه .ح
    :)
پیوندها

به تو و کهف تو امّید نبندم چه کنم؟

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ

shia muslims Imam Reza Mashhad

یاشهید

درد من را احدی غیر خودت درک نکرد
مونسم باش که بیمار تو باشم حتماً
گره کور مرا باز نکن از سر خود
نذر دارم که گرفتار تو باشم حتماً
به تو و کهف تو امّید نبندم چه کنم؟
بدِه راهم، سگ دربار تو باشم حتماً
روز محشر نشوم مَعطل احسان کسی
فاطمه گفته خریدار تو باشم حتماً...
 
 
شب هفدهم رمضان 1436 ، حاج منصور ارضی
 
 
پ.ن: برای دریافت تصویر در سایز اصلی روی عکس کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">