«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

این نامت را خیلی دوست دارم:
«شهید...»
کاش صفت پیشین نامم بشود
کاش این نامت؛ قبل نامم جا خوش کند
یا شهید!
[کپی بلامانع]

آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۱۴:۲۸ - فاطمه .ح
    :)
پیوندها

من بنده ی توام...

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ

shia muslims

یاشهید

خدایا من بنده ی توام، من از خود چیزی ندارم که به خاطر خود فکر کنم، من باز یافته‌ام، من کشته‌ام، من رفته‌ام، دیگر منی از من وجود ندارد؛ اما آنچه از آن رنج میبرم سرنوشت مستضعفین است،سرنوشت انقلاب است، سرنوشت ملت است، سرنوشت جوانان بی‌گناهی است که همه روزه به خاک و خون می‌غلطند...



از کتاب «رقصی چنین میانهٔ میدانم آرزوست» شهیدچمران




منبع تصویر:
shiawallpapers.ir


دریافت والپیپر


نظرات  (۴)

:)
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۰ حسین صحرایی
سلام علیکم
خدا این چیزهارو به سر ما هم بیاره
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ حسین صحرایی
افسر جنگ نرم به بیان خوش امدید
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۲ مهدی قاسمی سیانی
سلام بر چمران که یکی بود و شبیهش دیگر نبود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">