«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

این نامت را خیلی دوست دارم:
«شهید...»
کاش صفت پیشین نامم بشود
کاش این نامت؛ قبل نامم جا خوش کند
یا شهید!
[کپی بلامانع]

آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۱۴:۲۸ - فاطمه .ح
    :)
پیوندها

اگرچه من بدم عبد رضایم...

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ

shia muslims مشهد حرم امام رضا علیه السلام

یاشهید



الهی من بدم استغفرالله
گنه کار آمدم استغفرالله
نگفتم با دلم برگرد ای دل
چه کردم با خودم استغفرالله
ندارد ناله‌ام تاثیر دیگر
زخود غافل شدم استغفرالله
به جز کوی تو ای ربّ کریمم
به هر در سر زدم استغفرالله
خجالت می‌کشم حتی زِ یادِ
گناه بی حدم استغفرالله


اگرچه من بدم عبد رضایم
اسیر مشهدم الحمدُالله
خدا را شکر آقای رئوفم
نکرد از خود ردم الحمدُالله
من آخر از گِل کرب و بلایم
شهید مرقدم الحمدُالله
مگر آن بی کفن دستم بگیرد
که من خیلی بدم استغفرالله



شب پنجم رمضان ۱۴۳۶ ، حاج منصور ارضي


پ.ن: برای دریافت تصویر در سایز اصلی روی عکس کلیک کنید.


نظرات  (۱)

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۴ یار عبد فاطمه
سلام علیکم
مطالب بسیار زیبایی دارید
موفق باشید
التماس دعا
پاسخ:
سلام با سپاس از لطف شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">