«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

این نامت را خیلی دوست دارم:
«شهید...»
کاش صفت پیشین نامم بشود
کاش این نامت؛ قبل نامم جا خوش کند
یا شهید!
[کپی بلامانع]

آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۱۴:۲۸ - فاطمه .ح
    :)
پیوندها

منو از خودم بگیر، خودتو ازم نگیر...

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ب.ظ

karbala shia muslims


یاشهید



منم و ضریح تو

که همیشه توی رویای منه

منم و ضریح تو

جایی که قبلۀ چشمای منه

منم و ضریح تو

اونکه دستاش توی دستای منه

تو شبای بی کسی

شبای دلواپسی

خودمو لا به لای گریه کنات جا میکنم

تا تلاطم میکنم

خودمو گم میکنم

اما زود خودم رو تو کربلا پیدا میکنم

میشینم مثل گدا

جلو ایوون طلا

حرفای دلم رو آقا با تو نجوا میکنم

آرزوم

حرم، حرم، حرم، حرم...

روبروم

حرم، حرم، حرم، حرم...



بخشی از مرثیه خوانی حاج سید مجید بنی فاطمه


پ.ن1: برای دانلود مداحی اینجا کلیک کنید.
پ.ن2: برای دریافت تصویر در اندازه اصلی (3338*3338) روی آن کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">