«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

این نامت را خیلی دوست دارم:
«شهید...»
کاش صفت پیشین نامم بشود
کاش این نامت؛ قبل نامم جا خوش کند
یا شهید!
[کپی بلامانع]

آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۱۴:۲۸ - فاطمه .ح
    :)
پیوندها

ای عشق شیرین دنیای من...

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ق.ظ

رویای رنگین شبهای من - کربلا

یاشهید


قسم به آب چشمه ها ، به حقّ بارون خدا

که قطره های اشکمو

                             با عشق تو سرشتم

                             اسیر تو شده سرنوشتم

                             وقتی میگم حسین، تو بهشتم...

رویای رنگین شبهای من

ای عشق شیرین دنیای من

آقای من، ای آقای من...


بخشی از مرثیه خوانی حاج محمود کریمی، فاطمیۀ اول سال 1387 هجری شمسی


پ.ن1: برای دانلود مداحی اینجا کلیک کنید.
پ.ن2: برای دریافت تصویر در اندازه اصلی (2000*2000) روی آن کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">