«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

«یاشهید»

یا زندگی یا مرگ، امّا هر دو با تو...

این نامت را خیلی دوست دارم:
«شهید...»
کاش صفت پیشین نامم بشود
کاش این نامت؛ قبل نامم جا خوش کند
یا شهید!
[کپی بلامانع]

آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۱۴:۲۸ - فاطمه .ح
    :)
پیوندها

پناه عالمیان تا ابد پناه من است...

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ

کربلا حرم سید الشهدا امام حسین علیه السلام karbala Iraq shia muslims

یاشهید

 

...دوباره سفره‌ی لطف تو وا شد این شب ها
دوباره مجلس گریه به پاشد این شب ها
زمان عاشقی بنده‌ها شد این شب ها
تمام خواهش من کربلا شد این شب ها
که این حرم همه‌ی عمر قبله گاه من است
پناه عالمیان تا ابد پناه من است...

 
شب یازدهم رمضان ۱۴۳۶ ، حاج منصور ارضي
 
پ.ن: برای دریافت تصویر در سایز اصلی روی عکس کلیک کنید.

نظرات  (۱)

امیدوارم در ماه رمضان توشه ات فراوان باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">